Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Britt Lindberg - 31 mars 2012 10:51

Jaha det var hundra år sen jag skrev nått här, men nu ska jag ta igen det. Med en dikt som jag skrivit själv:)


Basfiolen seglar på vinden.

Fiolen spränger gränser i natten.

Skriande flöjter flyr bort mot morgonrodnaden.

Livet vänder sig i sängen 

och tar med sig allt 

från alla.


Jag kan inte komma ihåg om jag hade en dålig dag när jafg skrev den, men nu har ni fått dela den i alla fall.

Och jag ska flytta:) Nu igen, till en annan lägenhet i Mariannelund.

Tånageln som jag fördärvade när jag svimmade håller på att lossna, så jag får vara försiktig med den, jag går med tejp på tån och tycker synd m mig själv:)

Annars Nej inget nytt, inte än, men snart är det påsk och då åker jag till Linköping.

Kram till er allihopa och så vinkar jag lite till Stellan:) 

Han fyller snart 50 och vi har så roligt med våra planer:)

Presentation

Jag är en kvinna, som vill dela mina funderingar och tankar kring livet och vad det kan innebära att vara kristen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards