Alla inlägg under februari 2012

Av Britt Lindberg - 16 februari 2012 15:48

Jag har varit hos en ekofrisör. Jag rekomenderar er att gå till en sådan åtminstone en gång i livet.

Det var så skönt...Först så borstade hon håret, sedan gav hon indisk huvud massage och sedan tvättade hon det med lerschampoo. efter det så klippte hon det en energi klippning och det kändes som om en frisör hade stylat mitt hår i flera timmar, med spray och volym mousse. Jag känner mig så vacker och det känns så skönt.

Jag ska i alla fall defenetivt gå dit igen!!!

Kort kommer, jag ska be Annika fotta mig när jag är där:)

Jag åker dit imorgon:) till busfröna för att de ska få låna lite lego.

Ha det bäst alla:)

Av Britt Lindberg - 7 februari 2012 20:50

Jaha ja nu har jag börjat min frivilligarbetar tjänst på centrumhuset här i Mariannelund. Jag ska hjälpa asylsökande i svenska språket, ikväll hade jag fem smarta killar som bara ville lära sig mer och mer...

Jag blir så glad och helt slut av att använda så mycket av min kapacitet:)

I mrogon ska jag ha fyra analfabeter:) En mycket ovillig pojke med tre tanter, jag förstår att han vill vara i en annan grupp:) 

Jag hoppas att jag inte är lika slut efter nästa vecka, att detta bara är nybörjar fasen då jag är slut körd av så mycket vilja att lära...

Och det är roligt det är ju det som är det farliga, sviss säger det sen har man jobbat i en timme och vill ge dem flera timmar och kvällar i veckan, men det går ju inte. Men det är svårt att säga nej. 

De har så lite att göra på dagarna och de vill så gärna lära sig, gulle dem:)

Kram till er alla från lilla mig:)

Presentation

Jag är en kvinna, som vill dela mina funderingar och tankar kring livet och vad det kan innebära att vara kristen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards