Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Vet inte riktigt.

Av Britt Lindberg - 4 december 2011 16:35

Så är det mitt förra inlägg blev väldigt långt och eventuellt svårläst.

Spelar ingen roll, det var mina fiúneringar och jag försökte få ur mig allt på en gång.

Nu är jag hemma igen, skrev inlägget när jag var i Linköping och hjälpte Klas att flytta:)

Nu sitter jag här hemma och har träningsverk och en ny vecka av arbete framför mig. Just nu ser jag inte fram emot den.

Ha det bäst alles:)

 
 
Ingen bild

carina

11 december 2011 11:48

Din blogg dina funderingar om du vill skriva ett långt blogg inlägg så gör det. Och om du vill skriva kort ja. Det är din blogg du bestämer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt Lindberg - 10 maj 2012 08:01

Det var väldigt länge sedan, men jag har inte haft något att skriva om... Nu håller jag på att läsa om Liftarens guide till galxen triologin, är inne på fjärde boken... Men i "livet, universum och allting" ställer sig Arthur Dent, några frågor oc...

Av Britt Lindberg - 31 mars 2012 10:51

Jaha det var hundra år sen jag skrev nått här, men nu ska jag ta igen det. Med en dikt som jag skrivit själv:)   Basfiolen seglar på vinden. Fiolen spränger gränser i natten. Skriande flöjter flyr bort mot morgonrodnaden. Livet vänder sig i...

Av Britt Lindberg - 16 februari 2012 15:48

Jag har varit hos en ekofrisör. Jag rekomenderar er att gå till en sådan åtminstone en gång i livet. Det var så skönt...Först så borstade hon håret, sedan gav hon indisk huvud massage och sedan tvättade hon det med lerschampoo. efter det så klippte...

Av Britt Lindberg - 7 februari 2012 20:50

Jaha ja nu har jag börjat min frivilligarbetar tjänst på centrumhuset här i Mariannelund. Jag ska hjälpa asylsökande i svenska språket, ikväll hade jag fem smarta killar som bara ville lära sig mer och mer... Jag blir så glad och helt slut av att a...

Presentation

Jag är en kvinna, som vill dela mina funderingar och tankar kring livet och vad det kan innebära att vara kristen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards