Alla inlägg under november 2011

Av Britt Lindberg - 30 november 2011 18:35

Jag är på kurs i Växjö och det handlar om hur vi tar emot nyanlända elever. Det vill säga de som har annat modersmål en svenska.

Idag har det varit en del diskussioner och tyvärr måste jag säga att de som håller i kursen inte riktigt når fram till det jag ville ha ut av den.

Jag kommer att vara med imorgon också i alla fall fram till kaffet, men sen drar jag. 

Synd att det ska vara så svårt att få en vettig diskussion om hur man kan göra för att hjälpa invandrade elever.

Men jag har pratat med en del nya människor, tyvärr måste jag ju säga att de flesta skolmänniskor är rätt tråkiga, inklusive mig själv.

Men till er alla från mig en stor kram och har ni vägarna förbi Växjö så gå in i domkyrkan den är värd ett besök.

Av Britt Lindberg - 29 november 2011 20:42

Hej, alla kära vänner. 

som ni ser är den inte klar på långa vägar, färgerna behöver justeras och header ska komma till.

Men jag ville börja så här. Med lila, som en påminnelse om att detta antagligen kommer att bli en mycket esoterisk blogg.

Många inlägg kommer att handla om det inre livet och mötet med Gud i kyrkan och livet.

Så nu vet ni det och nu kan ni ställa hur många frågor ni vill eller kommentera.

Kram på er alla:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en kvinna, som vill dela mina funderingar och tankar kring livet och vad det kan innebära att vara kristen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards